مستربچ های آنتی میکروبیال

  1. سی‌وان پلیمر
  2. /
  3. مستربچ های آنتی میکروبیال
زمانی که تولید پلاستیک سال‌ها پیش شروع شد، ایده وجود محصولات پلاستیکی به نظر خوب می‌رسید. با زمان تولید سریع و هزینه‌های کمتر، اقلام یکبار مصرف پلاستیکی به راحتی قابل…
زیردسته‌های این محصول

زمانی که تولید پلاستیک سال‌ها پیش شروع شد، ایده وجود محصولات پلاستیکی به نظر خوب می‌رسید. با زمان تولید سریع و هزینه‌های کمتر، اقلام یکبار مصرف پلاستیکی به راحتی قابل تولید و تعویض بودند. با گذشت زمان، تأثیر منفی این محصولات هم بر محیط زیست و هم بر جیب مصرف کنندگان آشکار شد. سپس راهکارهای مانند افزودنی مستربچ آنتی میکروبیال ایجاد شدند تا مشکلات را به حداقل برسانند. این افزودنی می‌تواند مزایای زیادی برای کسب و کارهای فعال در صنعت پلاستیک داشته باشند. اگر شما هم می‌خواهید از فواید افزودنی مستربچ میکروبیال بهره ببرید، این امکان را دارید از وبسایت «سی وان» برای بررسی قیمت و خرید محصول اقدام کنید.

مستربچ آنتی میکروبیال چیست؟

مستربچ‌های آنتی میکروبیال برای کنترل تجمع باکتری‌ها و قارچ‌ها بر روی سطح محصولات پلاستیکی و منسوجات استفاده می‌شوند. با استفاده از مستربچ‌ها می‌توان آنها را مانند سایر مواد به فرمولاسیون اضافه کرد. یک مستربچ ضد میکروبی با کارایی بالا برای مقابله با تهدید رو به رشد باکتری‌ها برای انسان  طراحی شده است.

میکروارگانیسم‌های کوچک و تقریبا نامرئی در اطراف ما هستند و اغلب در مکان‌های مرطوب مانند آشپزخانه‌های خانگی، حمام، توالت، لباس‌ها و تخت‌های بیمارستانی تکثیر می‌شوند. ساخت پلاستیک‌هایی که بتوانند با این میکروارگانیسم‌های کوچک مبارزه کنند، ضروری است. مستربچ افزودنی آنتی میکروبیال در حامل‌های مناسب برای اکثر پلیمرها از جمله  پی وی سی، پلی اتیلن، پلی اتیلن سنگین، پلی پروپلین، پلی آمید، پلی استر، ABS، پلی کربنات و پلی استایرن عرضه می‌شود. از این افزودنی می‌توان در طول فرآیند تولید به شکلی بسیار ساده و مقرون به صرفه استفاده کرد.

ویژگی‌های مستربچ آنتی میکروبیال

میکروارگانیسم‌ها در همه جای طبیعت یافت می‌شوند و مشکلات جدی برای انسان ایجاد می‌کنند. محصولات پلاستیکی تصفیه نشده می‌توانند توسط رشد میکروبی مورد حمله قرار گیرند که باعث تغییر رنگ ناخوشایند، بوی نامطبوع و مشکلات دیگر در پلیمرها می‌شوند. مستربچ ضد میکروبی را می‌توان با رزین‌های پلاستیکی در طی فرآیندهای قالب گیری تزریقی، قالب گیری دمشی و دمیدن فیلم ترکیب کرد. مستربچ آنتی میکروبیال می‌تواند میکروارگانیسم‌ها را بکشد یا رشد آنها را روی سطح پلاستیکی متوقف کند. از ویژگی‌های مستربچ افزودنی آنتی میکروبیال می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت مستربچ میکروبیال

  • تولد مواد غذایی ایمن
  • افزایش ایمنی برای انسان
  • سازگار با محیط زیست
  • کاهش شیوع عفونت‌ها
  • جلوگیری انتشار میکروب
  • ایجاد خاصیت ضد میکروبی بر روی سطح پلیمر
  • سازگار با اکثر پلیمرها

مزایای مستربچ آنتی میکروبیال

افزودنی‌های ضد میکروبی یک مزیت رقابتی و ابزار اقتصادی برای افزایش ارزش و عملکرد محصولات پلاستیکی ارائه می‌دهند. یک مستربچ آنتی میکروبیال که برای بهبود محصولا پلاستیکی و پلیمرها استفاده می‌شود، طول عمر محصولات نهایی را به چند روش زیر افزایش می‌دهند:

کاهش تخریب فیزیکی: هنگامی که باکتری‌ها و کپک‌ها روی پلاستیک‌ها شروع به رشد می‌کنند، می‌توانند باعث تجزیه آن محصولات شوند. افزودنی‌های آنتی میکروبیال به مهار رشد میکروب‌ها کمک می‌کنند. در نتیجه، تخریب فیزیکی محصولات پلاستیکی و پلیمری کند می‌شود.

جلوگیری از بوهای نامطلوب و لک شدن: همان میکروب‌هایی که باعث تجزیه مواد می‌شوند نیز می‌توانند منجر به این شوند که محصولات پلاستیکی بوهای نامطبوع یا رنگ ‌آمیزی نامطلوب پیدا کنند. این امر آنها را غیرقابل استفاده می‌کند. با مهار رشد باکتری‌ها و قارچ‌های ناخواسته قبل از تکثیر می‌توان از این بوها و لکه‌ها با افزودنی‌های ضد میکروبی جلوگیری کرد.

کاربرد افزودنی آنتی میکروبیال

ما به خوبی در هر بخش از زندگی خود از پلاستیک استفاده می‌کنیم، از آشپزخانه گرفته تا فضاهای اداری! پس می‌تواند نتیجه گرفت که بیشتر صنایع از ترکیب مستربچ ضد میکروبی سود می‌برند. محصولاتی که زمان زیادی را در محیط‌های با رطوبت بالا یا در نزدیکی آب می‌گذرانند، بیشتر مستعد رشد باکتری‌ها، کپک‌ها و قارچ‌ها هستند.

برای نشان دادن اینکه چگونه یک افزودنی ضد میکروبی برای کالاهای نهایی ارزش می‌آورد، اجازه دهید نگاهی به چیزی مانند روکش پرده دوش بیندازیم. آستر بدون محافظ آنتی میکروبیال به سرعت به منبع بوی کپک زدگی و لکه‌های نامطلوب تبدیل می‌شود. آسترهای حاوی محافظ ضد قارچ از طریق مستربچ آنتی میکروبیال به ظاهر بهتر و بوی تازه‌تر محصول کمک می‌کنند. تبلیغ این افزودنی همچنین مزیت رقابتی در بازار ایجاد می‌کند.

کاربردهای اصلی دیگری که استفاده از مستربچ افزودنی آنتی میکروبیال را پرسود می‌کنند، عبارتند از:

  • مراقبت‌های بهداشتی: همه چیز از وسایل پزشکی پلاستیکی گرفته تا دستکش‌ها را می‌توان با استفاده از افزودنی‌های ضد میکروبی محافظت کرد.
  • فضای تجاری و ساختمانی: صندلی، فضای داخلی خودرو، عایق، آستر استخر، غشای سقف، نمای سایدینگ وینیل و موارد دیگر
  • مصارف شخصی: شامل هر چیزی از وسایل خانه مانند صندلی توالت، کفپوش و تشک گرفته تا تجهیزات تناسب اندام مانند تشک یوگا و کفش ورزشی

کاربردهای کلی مستربچ ضد میکروبی به شرح زیر هستند:

  • روپوش بیمارستانی
  • تخته برش آشپزخانه
  • روکش صندلی توالت
  • آستر کفش اسپرت
  • لباس زیر و جوراب
  • فرش
  • کیبورد ماوس
  • کاورهای موبایل
  • تجهیزات زمین بازی
  • مسواک
  • طناب ماهیگیری

خرید مستربچ آنتی میکروبیال از سی وان

امروزه شرکت‌های زیادی وجود دارند که مستربچ آنتی میکروبیال را عرضه می‌کنند. با این حال، چیزی که یک تامین کننده آنتی میکروبیال خوب را از بقیه متمایز می‌کند، گستره پیشنهادات محصول، پشتیبانی فنی، خدمات مشتری و تخصص در فروش مواد افزودنی است. هنگام ارزیابی تولید کنندگان آنتی میکروبیال، شرکتی را انتخاب کنید که به شما کمک کند تا کیفیت مناسب افزودنی آنتی میکروبیال را پیدا کنید.

انتخاب تامین کننده‌ای که دارای آزمایشگاه‌های میکروبیولوژی و شیمی برای ارزیابی خواص ضد باکتریایی و ضد قارچی کالاهای نهایی است، ضروری خواهد بود. این امر باعث می‌شود تا محصولات پلاستیکی به خوبی محافظت شوند و در عین حال هزینه‌های کلی را به حداقل می‌رسانند. برای خرید مستربچ افزودنی آنتی میکروبیال با مشاوره ما در سی وان تماس بگیرید.

سوالات متداول

کاربرد مستربچ آنتی باکتریال چیست؟

این مستربچ در محدوده وسیعی از صنعت کاربرد دارد، برای مثال در بخش‌های رستوران‌ها، بیمارستان‌ها، کالاهای ورزشی و .. به کار می‌روند.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام قیمت 1 تن مستربچ آنتی باکتریال برای تولید ظروف یکبارمصرف چه قدر میشه؟ در صورت عقد قرار داد تو این یکی دو روز دستم میرسه؟ برای صادرات اربعین نیاز دارم

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید